2014. május 22., csütörtök

Sorry xx

Sziasztok!...

Először is mérhetetlenül sajnálom. Rengeteg fejmosást kaptam az utóbbi időbe tett viselkedésem miatt. És bevallom tényleg rossz.
Meg kell értenetek, hogy minden hibámra volt okom, de ezekkel nem védekezni akarok. Borzalmas dolgok történtek velem mostanában, viszont lassanként kezdek felemészteni mindent.
Lényeg a lényeg, így utólag visszaolvasva eléggé elfintorodtam a saját írásomon, így kitöröltem egy részt, valamint a 24. -et (.:Drugs:.) teljesen átírom, így még a mai napon olvassátok el újra ezt a részt.
Köszönöm, hogy vagytok nekem<3
Ui:. Aki eddig nem tette, az lépjen be a facebook csoportba, ahol többek között engem is lehet keresni a zaklató, vagy nem zaklató levelekkel.: Taken facebook csoport

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése